PREMIS INVESTIGACIÓ

Psicologia General Sanitària

La Fundació Família Vila-Saborit amb col·laboració de la Universitat Abat Oliba convoquen cada any els “Premis Vila-Saborit als millors TFM de Psicologia General Sanitària”

A CAUSA DE LA PANDÈMIA COVID-19 I A LA DIFICULTAT PER ASSEGURAR QUE TOTES LES UNIVERSITATS QUE CADA ANY PARTICIPEN EN ELS PREMIS, COMPLEIXIN AMB NORMALITAT EL CALENDARI ACADÈMIC, LA UNIVERSITAT ABAT OLIBA JUNTAMENT AMB LA FUNDACIÓ VILA SABORIT HAN DECIDIT NO OBRIR CONVOCATÒRIA I FER-LA EXTENSIVA, L’ANY VINENT, ALS ALUMNES QUE HAGUESSIN VOLGUT PARTICIPAR-HI ENGUANY.

ESPEREM AVIAT LA NORMALITZACIÓ DE LA SITUACIÓ.

BARCELONA, 15 D’ABRIL DE 2020

Els premis tenen com a objectiu guardonar els millors TFM (Treball Final de Màster) Universitari presentats i realitzats en qualsevol de les Universitats de Catalunya i neixen amb la voluntat d’estimular l’excel·lència de la producció científica en el camp de la psicologia de la salut, així com prestar una via de divulgació de treballs i contribucions significatives en aquest àmbit.

Anualment es publicarà les bases de presentació de candidatures això com el detall dels premis a guardonar.

RELACIÓ DE GUARDONATS 2019

• 1er premi. Helena Vall: “Xarxes socials i alteracions psicològiques: “Relació entre l’us de xarxes socials i variables psicològiques i d’imatge corporal en una mostra comunitària.”. (Universitat de Barcelona)
  • 2on premi. Patricia Urieta: “Influència del factor d’universalitat en el procés de cohesió d’una teràpia grupal en pacients afectats de depressió.” (Universitat Ramon Llull)
  • 3er premi. Alejandra Vázquez: “Detecció de violència de gènere i psicopatologia en els serveis sanitaris d’atenció primària.” (Universitat Abat Oliba)