PREMIS PSIQUIATRIA

Premis “Berta Saborit” i “Societat Catalana Psiquiatria”

La Fundació Família Vila-Saborit amb col·laboració de la Societat Catalana de Psiquiatria i Salut Mental convoquen cada any els “Premis Berta Saborit” a la promoció de la investigació dels trastorns bipolars” i els “Premis de la Societat Catalana de Psiquiatria” al millor treball publicat.

Aquests premis tenen com a finalitat premiar la promoció de la investigació en relació al trastorn bipolar i al millor treball publicat d’un servei de psiquiatria.

L’objectiu és reconèixer la tasca de joves investigadors, potenciar trajectòries científiques d’excel·lència, donar suport a la recerca en l’àmbit dels trastorns bipolars.

Anualment es publicarà les bases de presentació de candidatures això com el detall dels premis a guardonar.

PREMIS SOCIETAT CATALANA DE PSIQUIATRIA

PREMIS 2018 – Millor publicació 2017

• Títol: “Depression as measured by phq-9 vs clinical diagnosis as an independent predictor of long-term mortality in a prosp cohort of medical inpatients”
  • Autora: Marta Martín Subero

III PREMIS BERTA SABORIT

III EDICIÓ 2018 – Millor publicació 2017

• Títol: The Impact of Obesity on Cognitive Functioning in Euthymic Bipolar Patients: A Cross-Sectional and Longitudinal Study. J Clin Psychiatry. 2017 Oct 3. pii: 16m10968. doi: 10.4088/JCP.16m10968. [Epub ahead of print]    PMID: 28994517 DOI: 10.4088/JCP.16m10968
  • Autors: Mora E, Portella MJ, Martínez-Alonso M, Teres M, Forcada I, Vieta E, Mur M.

II EDICIÓ 2017 – Millor publicació 2016

• Títol: Brain structural changes in schizoaffective disorder compared to schizophrenia and bipolar disorder.
  • Autors: Amman BL, Canales.Rodríguez EJ, Madre M, Radua J, Monte G, Alonso-Lana S, Landin-Romero R, Moreno-Alcázar A, Bonnin CM, Sarró S, Ortiz-Gil J, Gomar JJ, Moro N, Fernanbdez-Corcuera P, Goikolea JM, Blanch J, Salvador R, Vieta E, McKenna PJ, Pomarol-Clotet E.
  • Revista: Acta Psychiatr Scand. 2016 Jan;133(1):23-33

PREMIS SOCIETAT CATALANA DE PSIQUIATRIA

PREMIS 2017 – Millor publicació 2016

• Títol: Raloxifene as an Adjunctive Treatment for Postmenopausal Women With Schizophrenia: A 24-Week Double-Blind, Randomized, Parallel, Placebo-Controlled Trial.
  • Autors: Judith Usall, Elena Huerta-Ramos, Javier Labad, Jesús Cobo, Christian Núñez, Marta Creus, Gemma García Parés, Daniel Cuadras, José Franco, Eva Miquel, Julio César Reyes and Mercedes Roca; RALOPSYCAT Group.

ALTRES PREMIS

psicologia-premis
PSICOLOGIA GENERAL SANITÀRIA
RECERCA EN INFERMERIA