Nova etapa online

Des de fa uns mesos, a la Fundació Família Vila-Saborit hem iniciat un nou procés que inclou una aposta decidida per una comunicació online amb els nostres col·laboradors, organismes, entitats i societat en general.

Una nova pàgina web és el primer pas i a partir d’ara potenciarem la seva dinamització amb una presència a les xarxes socials, creant noves vies de comunicació.

També està previst l’enviament d’un butlletí (newsletter) amb una periodicitat regular per donar a conèixer les nostres novetats, notícies de sector i tot allò que pugui ser d’interès i utilitat.

El nostre objectiu és millorar la nostra relació amb les persones, institucions, centres mèdics, universitaris que creen i desenvolupen treballs amb un comú denominador: les malalties mentals.

Ens agradaria també la participació de tots i rebre comentaris o propostes de millora que sens dubte seran ben rebudes.

Gràcies per la vostra atenció.

Fundació Família Vila-Saborit
Gurb, 26 de gener de 2018

Comença a escriure i premeu Intro per buscar